środa, 27 kwietnia 2016

5 in 1 Beauty Care Massager

Witam

Ostatnio bardzo modne stały się maszynki do oczyszczania twarzy. Niestety ceny tych markowych przyprawiają o lekki zawrót głowy.
Dla mnie osobiście cena  ok. 700 zł za tego typu urządzenie była nie do przeskoczenia.
Przeglądając ostatnio stronę aplikacji Wish akurat trafiłam na urządzenie do oczyszczania twarzy z Chin w bardzo niskiej cenie 5 euro i postanowiłam zaryzykować i je kupić .
Zamówiony towar dostałam po ok. 3 tygodniach.


Chińska maszynka do oczyszczania twarzy okazała się rewelacyjna i będę ją polecać wszystkim.

Urządzenie ma 2 poziomy prędkości ( łagodni i intensywny ) i jest zasilane na dwie baterie AA , których nie ma dołączonych do zestawu.


W skład zestawu wchodzi 5 różnych rodzajów nakładek :




* szczoteczka do codziennego oczyszczania twarzy



* nakładka ścierająca naskórek



* gąbeczka do masażu delikatnych partii twarzy 



* nakładka do masażu 



* gąbeczka do nakładania i wcierania kremu





Nakładka do delikatnych partii twarzy oraz do nakładania kremu w moim przypadku nie zdały egzaminu , natomiast trzy pozostałe do oczyszczania, masażu oraz do ścierania naskórka okazały się moim hitem.

Szczoteczka oczyszczająca - po jej użyciu skóra jest bardzo dobrze oczyszczona z pozostałości makijażu w bardzo delikatny i przyjemny sposób. Pory zostały " odblokowane" a skóra zaczęła lepiej oddychać.

Nakładka do masażu - w połączeniu z olejkiem lub kremem zapewnia nam bardzo przyjemny i działający masaż , który pozostawia efekt bardzo mocno nawilżonej oraz odprężonej skóry.

Nakładka ścierająca naskórek -( mimo że troszkę się jej obawiałam że będzie za silna ) użyta na mojej bardzo suchej skórze usunęła prawie cały martwy naskórek , co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Po użyciu tej końcówki moja skóra stała się delikatna i miła w dotyku. 

Podobno nakładkę  ścierającą naskórek  , można używać do zrogowaceń na łokciach oraz pozostałych partiach ciała , niestety ja w tym celu tego urządzenia jeszcze nie używałam. 

Podsumowując : 
Maszynka z Chin do oczyszczania twarzy w moim przypadku bardzo dobrze się sprawdza i na pewno będę jej nadal regularnie używała. 
Moim zdaniem cena tego urządzenia czyni je jeszcze bardziej atrakcyjnym.
Polecam
Naprawdę warto kupić .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz