wtorek, 31 maja 2016

CIEN Kolorówka z Lidla

Witam

Będąc jakiś czas temu na cotygodniowych zakupach w Lidlu , pierwszy raz zauważyłam że mają w sprzedaży kosmetyki do makijażu.





Było to dla mnie bardzo wielkim zaskoczeniem.

Ceny tych kosmetyków nie były wysokie , dlatego zdecydowałam się na wypróbowanie dwóch produktów.

CIEN POMADKA DO UST NUMER 11 FUCHSIA PINK

CENA: 1,99 euro





Pomadka ma bardzo delikatną konsystencję .

Kolor jest ładny , intensywny i mocno na pigmentowany.

Pomadka dość długo utrzymuje się na ustach i  nie rozmazuje się.

Niestety ja mam lekko suche usta  i ta pomadka  bardzo to podkreślała ,przez  co usta nie wyglądały zbyt dobrze

Zapach jest dość przyjemny , lekko kokosowy  lecz po dłuższym trzymaniu produktu na ustach zaczyna lekko przeszkadzać .

CIEN PODKŁAD DO TWARZY NUMER 020 NATURAL BEIGNE

CENA: 2,99 euro




Pierwszym małym minusem tego produktu jest to że podkład nie ma na opakowaniu opisu do jakiego typu cery  jest przeznaczony.

Jego konsystencja jest lekka , kremowa , dzięki czemu dobrze się rozprowadza.

Niestety podkład słabo kryje i nie zakrywa  niedoskonałości na skórze , a suche skórki jakie mamy dość mocno podkreśla.

Podkład nie utrzymuje się długo , więc z całonocną imprezą na pewno sobie nie poradzi. Po 2-3 godzinach nie ma prawie po nim  śladu.

Zapach podkładu jest ciężki , nieprzyjemny , chemiczny. Dla mnie zapachem przypomina stare podkłady  jakie kiedyś były  dostępne na rynku.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz