czwartek, 19 maja 2016

Duet Idealny ...... MAYBELLINE COLOR SHOW

Witam

Dziś przychodzę do Was z moją opinią na temat lakierów do paznokci Maybelline  z serii Color Show.

Wiem że te lakiery są w sprzedaży już długi czas lecz ja dopiero teraz zdecydowałam się je wypróbować.

Kupuję bardzo dużo lakierów do paznokci. Droższych, lepszych firm jak i tych tańszych . Jak do tej pory żaden nie był  lakierem bez wad. Dopiero jak zdecydowałam się na zakup lakierów z Maybelline Color Show , znalazłam lakier dla mnie IDEALNY.



Cena tych lakierów jest bardzo przystępna  ,płaciłam 3,99 euro za sztukę

MAYBELLINE COLOR SHOW NUMER 349 POWER RED

.
Kolor lakieru jest bardzo dobrze nasycony i intensywny. 

Dzięki wygodnemu pędzelkowi ,bardzo dobrze się go aplikuje a pędzelek nie gubi włosków.

Jest  bardzo trwały , utrzymuje się  ponad 5 dni oraz nie odpryskuje się z paznokci.

Lakier bardzo dobrze kryje , wystarczy już jedna warstwa aby otrzymać zadowalający efekt.

A główną cecha tego lakieru za którą go pokochałam jest jego szybkość schnięcia.

Malujemy , czekamy dosłownie minute i gotowe. Paznokcie mamy suche !!!


MAYBELLINE COLOR SHOW STREET ARTIST TOP COAT NUMER 03 URBAN VIBE



Jest to lakier nawierzchniowy , utwardzający i nabłyszczający płytkę paznokci a zarazem zdobiący , ponieważ ma w sobie drobinki brokatu ( czarno - złote).

Tak samo jak lakier opisany wyżej  bardzo dobrze się aplikuje.

Drobinek brokatu jest w nim bardzo dużo , dzięki czemu po nałożeniu jednej warstwy zostaje go wystarczająca ilość na płytce paznokcia abyśmy miały zadowalający efekt.

Również bardzo szybko schnie.
Jedynym jego minusem jest nieco większa trudność z jego zmywaniem. Brokat dość ciężko schodzi.
Lecz jak dla mnie jest to do zniesienia.


Posiadam również z tej serii kolor o numerze 6 BUBBLICIOUS.



Także jest rewelacyjny. 

Jak dla mnie lakiery Maybelline Color Show mają wszystkie cechy jakie od tego typu produktów wymagam.

Na pewno w najbliższym czasie zaopatrzę się w  ich większa gamę kolorystyczną.

                                                                          :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz