środa, 11 maja 2016

LOUIS WIDMER SKIN APPEAL pianka oczyszczająca do twarzy

Witam

Parę dni mnie tu nie było ale to z racji tego że mieliśmy z mężem długi weekend na który wyjechaliśmy do przyjaciół. :)
W tym tygodniu postaram się nadrobić zaległości i będzie na pewno parę interesujących postów.
A teraz wracam do tematu.


Louis Widmer jest to szwajcarska firma produkująca hipoalergiczne preparaty do pielęgnacji skóry , które do kupienia są dostępne wyłącznie w aptekach.

W Polsce jest dość ciężko dostać tą markę stacjonarnie lecz szukałam i przez internet można kupić.

Cena pianki Luis Widmer Skin Appeal jest dość wysoka . ja zapłaciłam coś ok. 12 euro.





Pomimo że pianka jest przeznaczona do skóry mieszanej i przetłuszczającej się , to dla mojej suchej skóry sprawdziła się bardzo dobrze.
Nie wysuszała jej jeszcze bardziej a jedynie delikatnie matowiła, co akurat dla mnie jest plusem.

Pianka jest zupełnie bezzapachowa i nie zawiera w składzie alkoholu oraz jest przeznaczona do codziennej pielęgnacji twarzy.
Bardzo dobrze oczyszcza skórę oraz rewelacyjnie radzi sobie nawet z trudnym do usunięcia makijażem ( co dla mnie było ogromnym zaskoczeniem ).
Produkt jest bakteriostatyczny i nie zatyka porów. 
Ponadto zawiera w składzie pantenol który koi podrażnioną skórę i pomaga w jej naturalnej regeneracji.

Dzięki swej lekkiej i przyjemnej konsystencji jest bardzo przyjemna w użyciu.

Produkt jest również bardzo wydajny ( opakowanie zawiera 150 ml).

Bardzo polecam wypróbowanie pianki Louis Widmer Skin Appeal ponieważ mimo stosunkowo wysokiej ceny , produkt jest jej naprawdę wart.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz